joi, 8 ianuarie 2009

am primit o provacare de la valentina ...iata raspunsul

Valentina m-a provocat sa raspund la intrebarea ce as face daca nu mi-ar fi frica:

Nu se pune intrebarea daca "ce as face daca nu mi-ar fi frica", in cazul meu se aplica conceptul, ce as face daca "nu mi-ar fi lene"
well,
-mi-as publica toate articolele incepute si nefinalizate
- as bate drumul cj-bucuresti o data la 3 zile;
-as spune ceea ce cred tuturor, dar mi-e lene sa cunosc alta lume, si sa ascult reprosurile ulterioare;
-m-as duce in fiecare miercuri in expirat la selectro-ul lui Marika.
-m-as duce la mai multe vernisaje.
-n-as mai chiuli de la scoala/work atat de mult.
-as citi mai multe chestii interesante
-si l-as ridica in slavi pe frederich beibeder
-si as folosi diacritice, semne de punctuatie pe blogul meu
- si in ultimul rand m-as apuca sa scriu referatele.

cum mi-e lene momentan prefer sa stau cu danni la caldura in casa si sa ne uitam la un film, pana sa plecam intr-o galerie de arta, la un vernisaj, la o conferinta.

Un comentariu: